סקירת מסעדות באזור הדרום

צלחת עם נתחי בשר מהממת

מסעדות טובות בארצנו הקטנטונת לא חסרות. אבל רוב רובן בדרך כלל ממוקמות במרכז הארץ. במאמר זה התמקדנו דווקא בבתי אוכל שווים בהחלט, שממוקמים מבאר שבע דרומה.

יש לציין כי לא התייחסנו למחירי המנות אלא רק לטעמים שהתפזרו לנו בפה בעת הטעימה ולכן אנו לא יכולים להגיד אם המנות משתלמות מבחינה כלכלית.

הודו הקטנה – באר שבע

נתחיל בבאר שבע. "הודו הקטנה" היא מסעדה הודית צמחונית אותנטית למדי. המסעדה ממוקמת ברחוב רינגלבלום 15, ופתוחה כל ימות השבוע למעט יום שבת.

המסעדה קיימת כבר מעל ל 12 שנה, שזה יפה מאוד בתחום של המסעדנות. את האוכל האותנטי מבשלים ארבע שפים שהגיעו במיוחד מהודו ובכך הם יוצרים אוכל הודי אמיתי, טעים ומשביע.

הלקוחות של המסעדה זו הם מגוונים מאוד. ביניהם ניתן למצוא הרבה מאוד סטודנטים, מטיילים שחזרו מהודו ורוצים להרגיש שוב את הטעמים הנפלאים של מדינה זו על לשונם, משפחות עם ילדים, זוגות ועוד.

גם אנשים הנמצאים בתהליך דיאטה יכולים להנות מאוד מאכילה במסעדה זו מכיוון שהיא מציעה מאכלים פשוטים מאוד ולא מורכבים הבנויים מחומרי גלם טריים ובריאים.

מסעדת "הודו הקטנה" עושה גם משלוחים ברחבי העיר באר שבע כך שזהו יתרון גדול למסעדה זו. האוכל טעים מאוד, צבעוני ומוגש באופן אסתטי ונעים לעין.

האותנטית החדשה – באר שבע

עד לא מזמן מסעדה זו הייתה ידועה בשמה " האותנטית" והייתה מגישה תבשילים ביתיים במהלך שעות היום. כיום גם הקונספט של המסעדה השתנה וגם המיקום הפיזי שלה.

את המסעדה "האותנטית החדשה – מסעדת שף" ניתן למצוא במתחם דיזיין פלוס, דרך חברון 48. המסעדה היא כשרה ולכן מתאימה גם לציבור הדתי ופתוחה בשעות היום והערב לקהל הרחב.

המסעדה יכולה להכיל כ200 סועדים ומוגש בה אוכל מגוון, טעים מאוד ומקורי. השף הוא בן העיר באר שבע בשם יקיר מסרטי ולו ניסיון רב במטבחים בארץ ובחו"ל.

ניתן למצוא במקום סטודנטים שרוצים מעט להתרענן, זוגות, ואפילו משפחות.

גמלייה – סמוך למושב עין יהב, על כביש 90

גמלייה זוהי לא בדיוק מסעדה אלא יותר מתחם אירוח שמציע בין היתר גם ארוחות. אבל מספר ימים בשבוע המקום פתוח כמסעדה ואז מגיעים אליו בעיקר תושבי האזור.

אם אתם יודעים מראש כי אתם מגיעים עם קבוצה גדולה של אנשים, מומלץ כי תזמינו לכם ארוחה מראש ותשררינו לעצמכם את המקום. האוכל מצוין וטרי ומבשלים אותו במיוחד עבורכם, השירות אדיב מאוד, ואווירה מיוחדת שולטת במקום.

הגמלייה זוהי לא עוד סתם מסעדה אלא יש בה הרבה יותר מזה. אם תרצו ללון במקום תוכלו לעשות כך ולהנות מחופשה באווירה מדברית קסומה.

חומוס אליהו – סניף אזור התעשיה ספיר

"חומוס אליהו" זוהי רשת חומוסיות ידועה ומוכרת בכל הארץ. הרשת ידועה בטריות ובטעם הנפלא של החומוס שלה. כך גם כאן בסניף הדרומי הזה.

הסניף פתוח בכל ימות השבוע לא כולל יום שבת והוא כשר. עדיף לוודא את שעות הפתיחה בטלפון. האווירה בחומוסייה הזו היא מעט שונה מאווירה רגילה שיש בחומוסיות.

משהו במדבר ובמיקום המבודד שלה עושה אותה לקסומה יותר. החומוס טעים מאוד וכך גם כל התוספות והשירות אדיב ביותר.

המעדנייה Route 90 – בכניסה לישוב צוקים

"המעדנייה" נפתח לפני מספר שנים. הקונספט שלה הוא שילוב בין מסעדה קטנה לבית ממכר מזון. המקום פתוח בעונה כל יום, ולא בעונה רצוי להתעדכן מול המקום טלפונית.

ניתן לאכול במקום סנדוויצ'ים מושקעים מאוד בהם תוכלו לבחור מבין מגוון נקניקים וגבינות מיוחדות. כמו כן יש במקום פסטות ושלל מאכלים נוספים.

את כל המנות מכינים בו במקום, מול העיניים שלכם כך שהכל טרי, והטעם? גן עדן. במקום תוכלו לקנות גם מוצרי מזון שונים ומיוחדים לבית שלכם.

פונדק נאות סמדר- קיבוץ נאות סמדר

"פונדק נאות סמדר" השוכן בקיבוץ נאות סמדר פועל בכל ימות השבוע. ניתן להתעדכן בשעות הפתיחה המדויקות באתר שלהם או טלפונית.

התפריט אומנם צמחוני אבל עשיר ומותאם לעונות השנה המשתנות. ארוחות הבוקר המוגשות במקום הן עשירות ומפנקות במיוחד לחובבי הז'אנר.

תוכלו לטעם גבינות עיזים הישר מהמחלבה בקיבוץ, גבינות משובחות ביותר! אומנם אין הרבה מגוון של מנות אבל כל מנה בתפריט מושקעת מאוד ושווה בהחלט.

בתאבון!

 

 

 

Facebook
Pinterest
WhatsApp

כתיבת תגובה

סגירת תפריט